Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто

.

Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто 1Багато споживачів при виборі автомобіля, в першу чергу, звертають увагу на компактні розміри. Великі кросовери поступово змінюють маленькі хетчбеки і седани. Виною тому – зручність і економічність.

Зміст

  • 1 Естетична складова хетчбека A3
  • 2 Обриси елементів інтер’єру спортбэка А3 2013 від компанії Ауді: стильність у поєднанні з високим рівнем технологічності
  • 3 Оцінюємо інтуїтивний рівень і комфорт в ході тест-драйву оновленої Ауді А3: крок у бік мультимедіа
  • 4 Силова структура хетчбека
  • 5 Індивідуальний хід
  • 6 Налаштування підвіски

Естетична складова хетчбека A3

Архітектура кузова виглядає свіжо. Традиційна решітка надає стильності передньої частини кузова, привносячи трохи агресивності в екстер’єр. Ефектні виштамповки, роздуті колісні арки, витягнуті фари підкреслюють спортивний нахил «пятидверки» Ауді А3 спортбэк 2013 року випуску. Остаточно розставляють акценти колісні диски, варіантів виконання яких компанія пропонує кілька. Є можливість індивідуалізувати зовнішній вигляд транспортного засобу за допомогою спортивного пакету S line. Тут пропонується встановити:

  • нові бампери;
  • вставка дифузора;
  • модернізований задній спойлер;
  • протитуманні фари;
  • чорну глянсову решітку радіатора.

В геометрії задній частині всі тест-драйви хетчбеків Ауді А3 відзначають ідеальний баланс класики і сучасності. Дивовижним ефектом володіють ліхтарі: при відносно невеликих розмірах вони візуально розширюють кузов. Варіант трьохдверного або п’ятидверного хетчбеків з «перчинкою» виглядає гостріше і стрімкіше. Не дають забути про спорт-версії вставки S line, які розміщуються на передніх крилах. Тільки в цьому виконанні автомобіль може бути забарвлений в оригінальний колір Daytona Grey. Тут же монтуються елегантні частково поліровані пятиспицевые диски R18.

Обриси елементів інтер’єру спортбэка А3 2013 від компанії Ауді: стильність у поєднанні з високим рівнем технологічності

Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто 2Відкривши водійські двері, в очі відразу впадає триспицеве кермо. На жаль, даний елемент надано у списку опціонального обладнання. У «базі» доведеться задовольнятися класичної четырехспицевой «бубликом». Приладова дошка спортбэка А3 2013 виконана в знайомому стилі Ауді: два читабельних циферблата і якісний РК монітор між ними. Стрілочних покажчиків рівня палива і температури охолоджуючої рідини немає – замість них світлодіодна екранізація. Всі елементи салону виконані з надзвичайною точністю і випромінюють собою чудовий «touch» ефект від їх використання. Цікавими компонентами інтер’єру є:

  • ретро-кнопочки на центральній консолі;
  • дефлектори обдування повітря;
  • елементи управління мультимедійною системою.

Численні тест драйви «хетчэй» Ауді А3 позитивно характеризували внутрішню обстановку в транспортному засобі: оформлення викликає відчуття лаконічності і легкості. Погляди багатьох приковують чотири елемента кліматичної системи, розташовані у верхній лінії торпедо. Отмасштабированное вхідний пристрій літака – нині модне рішення в оформленні дефлекторів обдування. Паралельно таку компоновку застосовують штутгартці в своєму А класі. Механізм управління цим елементом досить унікальний:

  • сила охолодження змінюється обертанням лімба сріблястого кольору;
  • ширина зони охолодження регулюється переміщенням «кока» вздовж осі.

Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто 3Ресурсів для індивідуалізації компанія пропонує предостатньо. Доступні три варіанти серійних комплектацій:

  • бюджетна Attraction;
  • Ambition – з акцентом на спорт;
  • розкішна Ambiente.

Менеджери компанії прагнуть предрасположить багатьох експертів, надаючи на тест-драйв Ауді А3 у виконанні Design selection capriorange. Тут стильні акценти зроблені за рахунок яскравих помаранчевих вставок, які легко чистяться. Інтелігентно підкреслюють спортивність кольорова стрічка і помаранчевий контур велюрових килимків.

Оцінюємо інтуїтивний рівень і комфорт в ході тест-драйву оновленої Ауді А3: крок у бік мультимедіа

Весь модельний ряд Audi оснащується принципово новими системами взаємодії «людина-машина». Інженери Ауді пропонують організувати в спортбэке А3 2013 інформаційно-розважальний простір таким чином:

  • встановити стандартний Audi Radio;
  • замовити інноваційний мультимедійний інтерфейс MMI;
  • поставити акустичну систему Bang & Olufsen.

Серійно встановлювана аудіосистема являє собою блок з 2,5-дюймовим дисплеєм. Пристрій для зчитування інформації з компакт-дисків і роз’єм AUX-IN розташовуються в речовому ящику. Кількість акустичних випромінювачів – 4, загальною потужністю 40 Вт.

Примітною особливістю топової мультимедійної системи є 5,8-дюймовий дисплей, який висувається з надр торпедо по складній траєкторії. Опція недоступна основним конкурентам з Баварії і Штутгарта.

Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто 4

Просунутою технологією вважається тачпед, вмонтований у звичну «шайбу». Він дозволяє малювати пальцем символи, які автоматично розпізнаються. Додаткове оснащення MMI Navigation Plus в поєднанні з Audi Connect демонструють такі можливості:

  • сенсорний ввід з функцією розпізнавання;
  • налаштування асистуючих систем автомобіля;
  • доступ до Facebook і Twitter;
  • сервіс Street View в картах Google Maps;
  • перегляд рівня завантаженості доріг, погоди, інформації про авіарейси;
  • функція пошуку об’єктів інфраструктури розпізнавання голосових повідомлень.

Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто 5Посадка пілота заслуговує окремої уваги. Абсолютно всі тест-драйви компактного Ауді А3 акцентують увагу на зручність стандартних сидінь. Однак для любителів активного драйву вони навряд чи підійдуть. Для таких водіїв – спортивні крісла з збільшеними бічними опорами, що поставляються в комплектації Ambition і пакет S line. В цьому поколінні інгольштадтський інженери неабияк потрудилися над створенням затишної обстановки в плані акустичного оформлення. Переконливим підтвердженням заявленого візуально служить потрійний дверний ущільнювач. На практиці – абсолютна тиша при швидкості 90 – 110 км/год.

Силова структура хетчбека

Варіантів технічного виконання автомобіля досить багато. Спочатку пропонується кілька модифікацій силових установок:

  • 1,2 TFSI;
  • 1,4 TFSI;
  • 1,8 TFSI;
  • 2,0 TDI.

Сімейство двигунів повністю нове. Концерн VolksWagen присвоїв бензиновим версіями індекс ЕА211, а дизельним EA288. Турбомотор об’ємом 1,2 л. зазнав деякі зміни. Він володіє тими ж параметрами (105 л. с. і 175 Нм), однак має модифіковану головку блоку циліндрів. Тепер в арсеналі 16 клапанів. Підтримувати динамічний характер пересування цей двигун не здатний. Ефективна тяга спостерігається на середніх обертах. Непродуктивний режим – до 1 700 об/хв. Картина змінюється в кращу сторону на модифікації Ауді А3 2013 у версії спортбэк з 1,4 л. турбованим мотором. Цей примірник абсолютно новий і має такі особливості:

  • вага – 107 кг;
  • система відключення другого і третього циліндрів;
  • пустотілі шатуни;
  • блок відлитий з алюмінію.

У випускному тракті базується інтелектуально керована заслінка, яка змінює характер перебігу вихлопних газів. Тепер включення економічного режиму не супроводжується різними вібраціями і, характерним для минулого покоління, скрекотом.

Бензиновий агрегат 1,8 TFSI потужністю 180 л. с. забезпечує неперевершений рівень динаміки. Тільки в парі з цим мотором може бути встановлений фірмовий повний привід Quattro, режим роботи якого контролюється муфтою Haldex. Особливостей у даної силової установки предостатньо:

  • застосовується комбінований впорскування: форсунки встановлені в камері згоряння і у впускному колекторі;
  • стінки чавунного блоку витончені до 3 мм;
  • колінвал полегшений – 1,6 кг;
  • вихлоп відповідає нормам Євро-6;
  • витрата в змішаному циклі – 5,6 л/100 км

Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто 6Чудове поєднання тягових характеристик з високою паливною економічністю демонструє дволітровий турбодизель. Багато автолюбителі воліють купувати машину з двигуном 2,0 TDI. Керувати двигуном можна за допомогою шестиступінчастою механіки. В якості альтернативи пропонується «преселектив» S Tronic. Працювати з потужними бензиновими (1,8 л) і дизельними агрегатами може тільки шестиступінчастий робот з двома мокрими зчепленнями. Інші двигуни можуть функціонувати з семиступечатым селективом з сухими фрикционами. Буквально кожен водій відзначає деяку замисленість коробки в процесі динамічного пересування.

Індивідуальний хід

Багато тест-драйви спортбэка Ауді А3 високо оцінюють турботу компанії про переваги кожного клієнта. Адже інноваційний інтерфейс Audi drive select дозволяє налаштувати автомобіль «під себе». Електронним командам підпорядковуються:

  • амортизатори Magnetic Drive;
  • система превентивної безпеки Pre Sense Basic;
  • електропідсилювач рульового управління;
  • адаптивне головне світло;
  • активний круїз-контроль;
  • преселективна коробка;
  • педаль газу;
  • клімат-контроль.

Налаштування підвіски

Уважний огляд Ауді А3 спортбэк 2013: стильність, лаконічність і спортивність | Авто 7Концерн VW вирішив перенести частину тенденцій і на автомобілі Audi. Малопотужні модифікації (до 122 л. с.) комплектуються напівнезалежною задньою балкою. Мінуси такого рішення на практиці відображаються недостатньою поворачиваемостью задній частині. Багаторичажка – привілей потужних версій. Варто відзначити, що серія А3 побудована на модульній платформі MQB. Жорстко задану відстань від педалі газу до передньої осі дозволяє уніфікувати конструкцію кріплень двигунів, що знижує трудомісткість складальних процесів. ДВС також складаються з «самостійних» модулів. Спортивне шасі для спортбэка А3 2013 в комплектації Ambition від Ауді занижена на 15 мм, S line – на 25 мм. Баланс у бік керованості призводить до втрати плавності ходу, притаманною виконань Ambiente і Attraction.

Мінусом модельного ряду Audi є 100%-ве копіювання дизайну. Дизайнери створили однакову оболонку і просто підлаштовують під габарити кузова. Двигуни трохи дороблені і раніше тяговиты і економічні. Особливої уваги заслуговує турбодизель 2,0 TDI. Хетчбек демонструє «прорив» компанії в області мультимедіа: контролю піддається практично все.

Ваш коментар буде першим

Залишити коментар

Ваш email не буде показано.